Hva er profileringsartikler?

Profileringartikler er absolutt alle typer produkter som brukes til å fremme en virksomhet eller organisasjon. Det kan være alt fra klær med logo til reklamepenner og annet kontorutstyr, likevel ser vi at mange har utfordringer med å velge rett profilartikkel. Målet med profileringsartikler er å øke synligheten til virksomheten og å gi kunder og samarbeidspartnere et positivt inntrykk av den. Profileringsartikler kan også være en god måte å takke kunder eller ansatte for deres lojalitet.

Les mer: 100 millioner pepsi max

Følg trender i samfunnet

Linjaler og askebegre som var populære produkter å sette logo på tidligere er faset ut, ellers er det nå nyttige og praktiske produkter som i stor grad har overtatt. Mange er i dag opptatt av bærekraftige produkter, og dette gjenspeiles i utvalget hos de aller fleste leverandørene av profileringsartikler. Profileringsartikler følger trender i samfunnet, dette er fordi det bidrar til at produktene blir mer attraktive og relevante for mottakerne. Derfor kan for eksempel deres bedrift eller organisasjon velge å gi bort solbriller som profileringsartikkel i sommermånedene, eller å tilby trådløse lade-enheter som profileringsartikkel i en tid der flere og flere bruker trådløst ladede enheter. Derfor kan profileringsartikler være en måte å vise at virksomheten er oppdatert og i takt med aktuelle trender.

Trenger du hjelp med profilartikler? Ta kontakt med isiProfil så hjelper vi deg!

Neste
Neste

Kreativt markedsbyrå – det er isipisi