Messestand for Haglöfs

Messestand for Haglöfs

For denne kunden skulle vi designe og bygge messestand på SPORT1-messen i Januar 2020.

Brief

Kunden ønsket en stand for å promotere nyheter. Den skulle være med et spesifikt tema og det skulle være plass til en hel del plagg for utstilling.

Tjenester

Messedesign, prosjektledelse

Kunde

Haglöfs

Dine forventninger til kvalitet

Haglöfs legger dine forventninger til kvalitet, holdbarhet, funksjon og design til grunn når de designer og utvikler produkter. For det er til slutt det som avgjør om produktene deres får være med på tur. Deres varemerke-løfte er å forberede deg på en utendørs opplevelse der du kan trosse alle vær-elementene.

Med bedriftens løfte i bakhodet, i tillegg til deres ønske om å ta noen av elementene; fjell og den norske naturen inn på messen med rolige jordfarger som komplimenterer årets, og neste års farger designet vi en stand med både fjell og isbreer.

«Vi er svært fornøyde og stolte av vår nye stand! Nye smarte løsninger har gjort at den fremstår mer romslig, lys og inspirerende. Og sammen har disse egenskapene tilrettelagt for en vesentlig bedre presentasjon av våre produkter.»

Line Rybø

Marketing Manager, Haglöfs AS

Hva burde en stand inneholde?

En messestand skal inneholde flere elementer; den skal være tro mot kundens grafiske profil, den skal være funksjonell og sist men ikke minst – den skal være tiltrekkende for både nye og gamle kunder. Standen til Haglöfs inneholder alle disse tre elementene. Ved å være tro mot produktene og la de spille hovedrollen ga det oss rom for å leke oss med elementer som er viktig for merket og selskapet.