Ny drakt og nettside for Event Partner

Ny drakt og nettside for Event Partner

For eventbyrået, Event Partner, har vi utviklet et nytt uttrykk og nettside. Dette har vi gjort for at de skal styrke sin posisjon i markedet, øke synligheten, og samtidig modernisere og tydeliggjøre profilen.

Brief

«Vi er nødt til å gjøre noen strategiske grep for at nye kunder skal både finne oss og velge å jobbe med oss.»

Tjenester

Nettside, logo, profil, presentasjonsmal, strategi

Ny logo

Ofte når man skal gi en bedrift et nytt ansikt, er det vanlig å starte med en ny logo. Man kan gjøre stor endringer eller små. I dette tilfellet, kom vi frem til å gjøre små endringer av strategiske grunner. Den nye logoen har tatt utgangspunkt i den gamle, men har fått et moderne løft. Ved å unngå drastiske endringer, bevarer man gjenkjennelsen og tilliten 👌

Leken men seriøs

I vår strategi med ny profil har vi sett at det er viktig å skille seg ut, spesielt i event-bransjen. Man er nødt til å vise personlighet, vekke følelser og engasjement. Men på et seriøst vis er det superviktig å kunne vise til referanser, kompetanse og godt innhold.

Fersk nettside

Designet er konkret og rett på sak og samtidig leken. Man skal med en gang vekke begeistring hos publikum. Det er også lagt vekt på at det er bildene som skal få ta plass.

Se hele siden på eventpartner.no