VM i Døds

VM i Døds

Tjenester

Profilering, branding

Brief

«Vi trenger at dere gjør arenaen klart for VM i Døds med alt som trengs når det kommer til profilering.»

Branding for VM i Døds

VM i Døds ble første gang lansert i 2018, også da var vi med for å brande arenaen. Arrangøren ønsket igjen å ha oss på laget i 2019 og 2020, og vi tok det hele opp et hakk ved å lage skreddersydde løsninger. Disse løsningene kom på bakgrunn av strenge restriksjoner for hvilke feste-midler det er lov å bruke på området, og ikke minst i og rundt bassenget.

2018

I 2018 handlet leveransen om å foliere hovedpremien, en splitter ny Citröen som vinneren får bruke fritt i ett helt år.. Forespørselen eskalerte til at vi fikk levere alt av profileringsmateriell i forbindelse med arrangementet, vi hadde en befaring og delte våre ideer for å gi Frognerbadet en skikkelig makeover.

2019

I 2019 tok vi som sagt det hele til et helt nytt nivå med spesialbygd- og designet profilering. Vi leverte alt fra veivisere til toaletter, stadion, bannere langs hopptårnet og bassengkanten, beachflagg og diverse trykksaker som plakater. Alt materiell ble valgt på bakgrunn av værforhold og festemuligheter.

2020

I 2020 valgte arrangøren å endre lokasjon for arrangementet fra Frognerbadet til Tjuvholmen. Det betydde nye elementer å brande, blant annet en stor container.


Det viste seg at Tjuvholmen var en ypperlig lokasjon, og vi krysser fingrene for et nytt arrangement i 2021!