«100 Miljoner Liter» kampanje utarbeidet for PepsiMax

PepsiCo Sverige skulle markere at 100 millioner liter Pepsi var solgt. Dette er et oppdrag vi er veldig stolte av både fordi Pepsi er en spennende oppdragsgiver, men også fordi dette var et oppdrag helt utenom det vanlige.

KRAV FRA KUNDEN:

  • Spesial produserte pokaler
  • Emballasje
  • Brosjyre
  • Design av logo.
  • Broderte piqueter

SLIK GJORDE VI DET

Pepsi skulle gjøre stas på selgerne i Sverige som hadde solgt hele 100 millioner liter Pepsi. De ønsket å overrekke hver selger en spesial produsert pokal for å markere begivenheten. Det første vi satte i gang med var design av konsept, logo og vurdering av materialet for pokalen. Vi skisserte forskjellige varianter og kom frem til en god løsning. Pokalen skulle være i glass med en inngravert PepsiMax brusboks, pent emballert i en spesiallaget eske. For å få en hologram effekt i pokalen benyttet vi 3D gravering med laser. Det var et ønske fra kunden at den inngraverte PepsiMax boksen skulle være i faktisk størrelse av en brusboks. Vi leverte også piquet med brodert logo og emballasje til pokalen.

Dette oppdraget er vi veldig stolte av, resultatet ble et veldig pent og gjennomført konsept med en «Wow – faktor» som kunden var veldig fornøyd med.

«Den dag i fortelles det om at diplomene henger på lunsjrommet i butikkene, at glassboksene står på pultene og de lurer på hva kreativt de vil få når salget bikker 200 millioner liter. Isipisi leverte som alltid når det kommer til pris, kvalitet og deadline.»

– Kristoffer Båstad, Pepsi