SE&HØR Flaskeposten Sommerturné

Store arrangementer krever gjerne god synlighet. SE&HØR har som veldig mange vet om årlig en flaskepost turné der de kaster ut flasker i havet (nedbrytbare selvfølgelig), som inneholder forskjellige vinnerlodd med premier. Arrangementet byr på show, konserter og god sommerstemning over hele Norge gjennom sommerhalvåret. I år fyller SE&HØR 40 år og i den anledning ble jubileet kombinert med flaskeposten sommerturné. Vi skulle hjelpe de med profileringen gjennom oppdragsgiver KITE Kommunikasjon

KRAV FRA KUNDEN
Printede sakkosekker
iPad stativ
Messevegger som gav inntrykk av å være et venterom
Telt med print på alle flater (tak, vegger, halvvegger, betongføtter)
Beachflagg
Bekledning: T-skjorter, hettegensere, Piqué skjorter
Rød løper printet etter kundens ønske
Helfolierte biler med Flaskepost/40 År på rød løper.
Tepper
Flaskepost
Folie med bilde av kjendiser


SLIK GJORDE VI DET
Kunden hadde et begrenset budsjett som gjorde at vi måtte være ekstra kreative for å klare å levere alt kunden etterspurte. Vi gjorde hele tiden tilpasninger underveis for å sørge for at de fikk mest mulig profilering tilbake for pengene.

Ettersom du finner SE&HØR i stort sett alle venterom landet over skulle vi lage et venterom av messevegger. Dette løste vi med å trykke det med tapet og bildevegger.