SE&HØR FLASKEPOST SOMMERTURNEKITE KOMMUNIKASJON

Store arrangementer krever gjerne god synlighet. SE&HØR har årlig flaskepost turné der de kaster ut flasker i havet (nedbrytbare selvfølgelig), som inneholder forskjellige vinnerlodd med premier. I 2018 fylte SE&HØR 40 år og i den anledning ble jubileet kombinert med flaskeposten sommerturné. Vi hjalp de med profileringen gjennom oppdragsgiver KITE Kommunikasjon

KUNDENS ØNSKER
  • Printede sakkosekker
  • iPad stativ
  • Messevegger om gav inntrykk av å være et venterom
  • Telt med print på alle flater (tak, vegger, halv-vegger, betongføtter)
  • Beachflagg
  • Bekledning: t-skjorter, hettegensere, pique skjorter
  • Rød løper printet etter kundes ønske
  • Helfolierte biler med Flaskepost/40 år på rød løper
  • Tepper
  • Flaskepost
  • Folie med bilde av kjendiser

SÅNN GJORDE/GJØR VI DET:

Kunden hadde et begrenset budsjett som gjorde at vi måtte være ekstra kreative for å klare å lever alt kunden etterspurte. Vi gjorde hele tiden tilpasninger underveis for å sørge for at de fikk mest mulig profilering tilbake for pengene. Ettersom du finner SE&HØR i stort sett alle venterom landet over skulle vi lage et venterom av messevegger. Dette løste vi med  trykke det med tapet og bildevegger.