Slik det hele startet
Døds World Championship har lange tradisjoner og er en veldig populær publikums sport hvor deltakerne gjør ville hopp fra ekstreme høyder. I 2018 ble vi spurt om vi kunne tenke oss å hjelpe med å brande arenaen. Den gangen ble arrangementet holdt på Frognerbadet i Oslo, men ble i 2020 flyttet til Tjuvholmen.
Siden 2018 har vi hatt fokus på å levere holdbare og skreddersydde løsninger. Mange av løsningene har kommet på bakgrunn av strenge restriksjoner for blant annet hvilke festemidler vi fikk lov til å bruke. Men med utfordringer kommer kreative løsninger – det vi liker aller best!













2018
I 2018 handlet leveransen til Døds World Championship om å foliere hovedpremien, en splitter ny Citröen som vinneren får bruke fritt i ett helt år. Fra første forespørsel om bilen ble forespørselen utvidet til alt av profilmateriell. Sammen med The International Døds Federation hadde vi hadde en befaring og delte våre ideer for å gi Frognerbadet en skikkelig makeover.
2019
I 2019 tok vi det hele til et helt nytt nivå med spesialbygd- og designet profilering. Vi leverte alt fra veivisere til toaletter, stadion, bannere langs hopptårnet og bassengkanten, beachflagg og diverse trykksaker som plakater. Alt materiell vi valgte var på bakgrunn av værforhold og festemuligheter.
2020
I 2020 flyttet arrangementet fra Frognerbadet ned til Tjuvholmen. Nytt av året, i tillegg til lokasjon, var at hopptårnet besto av flere store containere som ble stablet oppå hverandre. I den øverste containeren var hovedpremien, en Citroen, trygt plassert som motivasjon og inspirasjon for deltakerne.
2021
Etter suksessen fra året før, med bytte av lokasjon, ble VM i Døds også dette året arrangert på Filipstadkaia på Tjuvholmen. Vi sørget for at bannere og plakater kom på plass for at det skulle være godt synlig, også fra avstand. Plasseringen av containere gjorde at både båt og badetøy måtte tas i bruk 😅